maandag 31 januari 2011

Omringd door stof

Het ganse weekend is manlief aan het werken geweest in de praktijk en als ik eens een kijkje kwam nemen,zag ik enkel maar...stof! Verschrikkelijk was dat !!Een gat in de muur maken (voor ventilatie)bleek toch geen al te gemakkelijke karwei te zijn. Daarna moest de elektriciteit verlegd worden wat dan weer beter ging. Handige harry hoor,mijn ventje! Gisteren ben ik dan al wat aan de opkuis begonnen want er spookte maar 1 ding door mijn hoofd :"Hoe krijg ik dat hier stofvrij???" Na enkele uurtjes begon het er al wat beter uit te zien,ik had het gevoel dat ik weer een meer heldere blik had op de praktijk. Nu nog de zonnebanken verhuizen en dan maar hopen dat alles gelukt is...
Ondertussen moest ik hier ook enkele zieken verzorgen:Nikolai heeft een heel weekend in de zetel gelegen met lichte koorts en buikpijn en Georgi werd gisteren ineens ziek;hoesten,hoofdpijn...Vannacht kwam hij zeggen dat hij enorme last had van zijn hoofd,koorts genomen en ja hoor,38.7°C. Snel een Nurofen gepakt maar veel heeft hij niet meer geslapen.Dat wordt dus thuis blijven van school...en kijken wat de dokter te vertellen heeft...
Mijn breiwerk heeft dus het hele weekend stil gelegen(tot mijn grote spijt)maar straks ga ik het weer proberen ter hand te nemen(als mijn ventje weer geen andere taken voor mij heeft !!).

1 opmerking: