zaterdag 25 juni 2011

Nieuwe aanwinst en...breiwerk


Vanmorgen even gaan winkelen en een mooi sleutelkastje gezien.Geen moment getwijfeld hoor,daar zocht ik al een tijdje naar en...staat goed in onze keuken! Weer een tevreden mama hier...

Verder breien we ook nog geregeld verder aan onze lapjesdeken.Momenteel staan we op een 30 lapjes,ik denk nog een 20tal en het zal voldoende zijn om deze winter lekker warm te zitten!!

Vanavond nog even naar ons mooie park hier,het is er "Rock Maldegem".Vele van onze klanten (van de fitness) gaan ook dus belooft een gezellig avondje te worden...(en de weergoden staan ons goed gezind momenteel,na de regenbuien van de voorbije dagen).Ik kijk er al naar uit!!

4 opmerkingen:

  1. super leuk dat kastje
    en die deken,zo he dat is een werk,maar wel heel leuk zeg,ik ben benieuwd naar het resultaat.
    gezellig avond en een fijn weekend verder.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kastje.
    En grappig al die lapjes.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat sleutelkastje is zo mooi! waar heb je
    dat gevonden?
    Laat je ons een fotootje zien als je dekentje
    klaar is?
    Ziet er nu al leuk uit...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Verg(r)eetmenietje:dat sleutelkastje komt hier bij ons in Maldegem van de Euroshop,ze hebben al een hele tijd mooie decoratiespulletjes staan (bij de zomerattributen) en ineens zag ik er 2 hangen),heb het dan ook onmiddellijk meegenomen...

    Prettige zondag!

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen