donderdag 12 januari 2012

Bakkriebels

Ik zit weer helemaal terug in het normale ritme,zalig gewoon om weer thuis te zijn.Langzaam alles uitpakken,proberen netjes op te bergen,wat poetsen,..Ook bij mijn patiënten voel ik me weer "thuis",doet deugd weer eens een babbeltje met hen te kunnen slaan,sommige heb ik echt wel gemist de voorbije 2 weken!
Gisteren had het bakvirus me dan weer te pakken:2 koekenbroden en koekjes kwamen er uit de oven,het rook hier zalig in huis...





Ondertussen hebben we ook een nieuwe bewoner erbij,onze Billy.De kids hebben hem zondagavond ineengeknutseld en nu heeft hij een mooi plekje gekregen boven op hun verdiep.En zo te zien voelt hij zich hier helemaal relaxed...


2 opmerkingen:

  1. hihi fijn zo,n nieuwe bewoner, ik zou er steeds weer van schrikken denk ik, mmm lekker zelf gebakken brood

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van die baklucht word je altijd rustig.

    Maar van zo'n Bone-Billy die mij staat aan te grijnzen zou ik normaal gesproken een wat onbehaaglijk gevoel krijgen, maar ik moet zeggen dat deze bepaald vrolijk is - en dat in zijn toestand...

    BeantwoordenVerwijderen