vrijdag 27 januari 2012

Voorbije dagen

Hier even een blik op de voorbije week.Geen noemenswaardige gebeurtenissen ten huize Baklicharov,we houden ons bezig met onze praktijk en tijdens de pauzes wordt er gebakken(lekkere taartjes of koekjes), hebben we kaarsjes gemaakt(van restjes die ik gevonden heb in de "kerstkoffer") en... heb ik de oude koffiemolen(van mijn oma) weer eens uit de kast gehaald. Zalig die geur van vers gemalen koffiebonen en...de koffie smaakt heerlijk ook!


Hier onze biscuittaartjes die heel goed in de smaak vielen


2 van de kaarsjes die ik samen met Nikolai gemaakt heb,was even wat knoeien met de wiek maar...toch goed gelukt



mijn oude koffiemolen ,goede kwaliteit want functioneert nog prima na al die jaren

3 opmerkingen:

  1. Mmmmmmm koffie en gebakjes .....zalig...ze zien er heel lekker uit ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer dat er geen geurcomputer is, het ziet er heerlijk uit.


    fijn weekend
    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo bezig te zijn!! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen