donderdag 4 oktober 2012

Vandaag...

...geven we,op Werelddierendag, wat extra aandacht aan onze huisdieren. Hier thuis genieten ze alvast van een mooie zonnige herfstdag.



Telkens je een rondje tuin doet,zie je weer mooie dingen. Spinnen,en hun bijhorende kunstwerkjes,zijn talrijk aanwezig.
Ook de hortensia geeft nog prachtige bloemen,heel waarschijnlijk de laatste...
En zelf...ben ik aan het breien.Gisteren alles afgehaald,bleek veel te groot te zijn maar nu ziet het er beter uit. Eerste keer sokken breien is echt niet eenvoudig maar...we zetten door.Hopelijk weldra al een mooi resultaat...



2 opmerkingen:

  1. Amai, breien...daar krijg ik nog kippevel van. In het middelbaar moest ik telkens tegen de maandag 10 cm verder gebreid hebben aan een slang...ik haatte dat!!! Ik deed dan een cm of 4 en trok en rok eraan tot ik aan 10 cm kwam!!! Je kan gaan denken hoe lelijk het eruit zag, hahahahaaa!!!! o ja, ik viel door de mand hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke wol,succes met breien,nou ik heb hier niet veel zon gezien,hier liggen de beestjes lekker binnen op hun kussen.

    BeantwoordenVerwijderen