woensdag 7 november 2012

Mijn werkplekje

Ja,het is hier wat stilletjes op de blog.Heeft gewoon te maken met het studeerwerk,er kruipt wel wat tijd in,daarbij nog het huishoudelijk werk,wat patiënten behandelen en...er blijft bijna geen tijd meer over om te bloggen!
Even doorbijten nu tot januari en dan een jaartje "pauze" alhoewel ik nu al op zoek ben om nog een cursus ivm dieren bij te volgen,het is echt héél interessant.Maar me nu concentreren op de leerstof voor het examen in januari,daarna zien we nog wel...



3 opmerkingen:

  1. Oei dat ziet er vreselijk uit...ik zou het niet zien zitten!!!! Ik lig hier met mijn map italiaans open en het geraakt er al zo moeilijk in!!!! Laat staan, de anatomie van een paard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moeilijk zo te zien,niks voor mij,heel veel succes met het leren

    BeantwoordenVerwijderen