woensdag 26 februari 2014

Zalig werk

Genieten van je werk,met veel plezier vertrekken,steeds doelstellingen en uitdagingen voor ogen hebben... Fantastische job heb ik momenteel. Ons groepje is super,therapeuten en collega's zijn TOP !!

Een gevoel waarnaar velen zoeken,blijkbaar heb ik het gevonden nu...




Hierboven een heel klein deeltje van de vele materialen waarmee ik nu elke dag mag werken.Vrolijk,kleurrijk materiaal...,denk daarbij kids tussen 3 en 6 jaar en je krijgt een beeld van mijn werk.

Thuis hebben we ons wel wat moeten organiseren maar ook dat lukt prima. We blijven verder genieten...

6 opmerkingen:

  1. Klinkt helemaal goed!! Toppie dat het je goed bevalt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heelfijn voor je dat je het naar de zin hebt. Is het blijvend of tijdelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt goed....☺

    Kies een baan waarvan je houdt en je zult nooit in je leven meer een dag hoeven werken.
    Geef me werk wat bij me past en ik hoef nooit meer te werken.

    citaat van Confucius (551 v Chr.)

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat klinkt zeker leuk werk,succes

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt je draai gevonden, super toch.
    Ik herken het materiaal, zie het dagelijks in mijn groep:)

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je zo blij bent met je werk, tenslotte een groot deel van je leven, blijven genieten!

    BeantwoordenVerwijderen