vrijdag 1 augustus 2014

Zalige zomer, genieten van de kleine dingen

Wat is het toch zalig buiten,al enkele dagen vertoeven we grotendeels op ons terras.Beginnen met het ontbijt en eindigen met het avondeten.
We zijn echt blij dat we in het voorjaar ons kunstgras hebben vervangen, gezellig is het nu (zeker in vergelijking met vroeger).



Onze Renni vindt de kleine vijvertjes zalig (we hebben er twee staan),ze gaat er constant drinken en de visjes bewonderen...

Ook de tuin geeft een echt zomers gevoel,genieten van de bloemen en...van de jacuzzi.


En omdat we toch vakantie hebben,ook wat meer tijd om in de keuken te staan. Vandaag nog een broodje gebakken (italiaans),met rozemarijn,paprika,tijm,olijfolie... Ik ben eens benieuwd,straks wordt er geproefd (samen met een kommetje verse pompoensoep).

En dan...het weekend inzetten !



5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor je tuin hoe bevalt je kunstgras ?
    Wij hebben net "echt " gras laten leggen maar ik twijfelde over kunstgras wel ideaal met geen /weinig onderhoud lijkt me ..alleen ik zag her der toch wel wat golvende kunstgrastapijten in tuinen liggen wat ik minder fraai vind ..dus toch gekozen voor het natuurgras maar het onderhoud is minder .-(((

    Genieten maar van je mooie tuin EN mooi weer !
    Fijn weekend en bedankt voor je berichtje op mijn Blog !

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm dat brood met al die kruiden geweldig. het water loopt mij in de mond als ik denk hoe lekker dat kan ruiken tijdens het bakken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als heerlijk relaxed genieten. Hoe was het brood?
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk relaxen met alles bij de hand. Het brood ziet er heerlijk uit. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi blog, i zag u via andere bloggers..en probeer ook vaker
    te bezoeken...fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen